Back

קורס AI בינה מלאכותית לילדים ונוער

קורס AI בינה מלאכותית לילדים ונוער AI playground קורס בינה מלאכותית AI לילדים בינה מלאכותית לילדים ונוער הקורס שלנו מתמקד באחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר בתחום הטכנולוגיה המתקדמת היום – בינה מלאכותית. בינה מלאכותית היא תחום שמתמקד בפיתוח מכונה ומודלים …

User Avatar

מבט כללי

קורס AI בינה מלאכותית לילדים ונוער

AI playground קורס בינה מלאכותית AI לילדים

בינה מלאכותית לילדים ונוער
הקורס שלנו מתמקד באחד הנושאים המרתקים והחשובים ביותר בתחום הטכנולוגיה המתקדמת היום – בינה מלאכותית. בינה מלאכותית היא תחום שמתמקד בפיתוח מכונה ומודלים מתקדמים המאפשרים למחשבים ומערכות ללמוד, לתכנת ולקבל החלטות באופן עצמאי, על בסיס נתונים וניתוחים של מידע.

בקורס זה, נציג לכם את מגוון רחב של אפליקציות AI כיצד היא יכולה לשפר ולעזור בחיי היום יום .. כלי בינה מלאכותית נכנסים לכל תחום והולכים להשפיע על החיים שלנו בתחומים כמו פנאי , חינוך , טיפול יצירת תוכן ועוד .

בינה מלאכותית משפיעה על החיים הטכנולוגיים של הילדים על ידי יכולתם להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת בצורה מתאימה ויצירתית הכוללת שימוש באפליקציות חינוכיות לימודית , תכנות רובוטים, עיבוד תמונה וסאונד .

הבינה המלאכותית היא כלי מהפכני שמציע לילדים הזדמנויות מרתקות לפתח את יכולותיהם האישיות בעולם החדש של הAI ולפוך לחדשנים ומובלים החינוכיות והטכנולוגיות.

קורס בינה מלאכותית לילדים ונוער יכין את התלמדים להתמודד עם אתגרי העולם החדש ולהציע פתרונות חדשניים ומהפכניים ויצירתיים .
הבינה מלאכותית מאפשרת לילדים לפתח מיומנויות חשיבה ביקורתית, להשתמש ביכולות פרקטיות בשימוש בטכנולוגיה, ולחקור ולפתח פתרונות יצירתיים לבעיות מורכבות. הם יוכלו ללמוד על ידי ניתוח מידע, כתיבת קוד למשחקי מחשב ורובוטים ועל ידי הבנה של איך מערכות אוטומטיות פועלות ומתקנות את העולם שסביבם.

אנו מאמינים שבינה מלאכותית היא הכלי המתקדם ביותר שיכול לשפר את היכולות האישיות והמקצועיות של ילדים ולתת להם כלים להוביל חדשנות להיות חלק מהפתרונות החדשים והמהפכניים שמשפיעים על החברה כולה |

בקרוב… כדי להכנס לדף זה כדי להתעדכן

קורס AI בינה מלאכותית לילדים ונוער

תוכנית הלימודים

מדריך

מיכאל, בעל ניסיון של מעל 11 שנה בהדרכת סייבר וטכנולוגיה לילדים ונוער. בנוסף משמש כמרצה ומנהל תוכן לימודי בחברת Tech4kids .

בעל ניסיון עשיר בעולם ההייטק.
ידע אקדמאי רלוונטי והשתלמויות ממוסדות בארץ ובחו"ל .

במשך שנים פיתחתי שיטות לימוד לילדים המעודדות את הסקרנות הטבעית, את תחושת המסוגלת והבטחון העצמי.

קהל יעד

  • גיל 11 ומעלה
₪800.00 ₪650.00